Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan4073 - 23-01-2017 11:51:22
Computers & Telefonie

T-mobile prijs abonnement hoger dan verteld in telefoongesprek

Het enige bruikbare antwoord hieronder is van malhy2. aan die andere antwoorden heb je niks. want mijn ervaring is dat je via de telefoon totaal andere aanbiedingen krijgt dan op internet. als je alleen op internet afgaat dan hoef je ook niet te bellen maar kun je direkt het boekingsfomulier invullen. beter is om te bellen en te vragen naar variaties op een internet aanbieding.
de eerste vraag die bij mij opkomt: is het alleen bij bellen (mondeling) gebleven is of heb je ook via internet of email al wat ingevuld en opgestuurd? dat maakt of je nieuwe abbonnement al of niet bindend is opgesteld. daarbij vermeld je niet hoe lang je abonnement loopt. als het een maand abonnement is dan kun je er na 2 maanden alweer vanaf.