Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

og
oguku - 23-01-2017 14:32:10
Computers & Telefonie

T-mobile prijs abonnement hoger dan verteld in telefoongesprek

Dank voor de reacties van iedereen. heb met t-mobile gebeld, het was inderdaad een fout van hun. de medewerkers waren nog niet voldoende geinformeerd en daardoor dacht de medewerker abuis dat het bedrag voor mij ook gewoon 24 euro was. medewerker was zeker op de hoogte dat ik een bestaande klant was, het betrof namelijk een wijziging van mijn huidige contract. 

uiteindelijk ga ik nu gewoon 24 euro betalen omdat dat zo was afgesproken met mij, dus het is heel netjes opgelost. ik denk dat de medewerkers nu wel weten dat het voor bestaande klanten wel 30 euro gaan betalen dus ik denk niet dat iemand anders ook mijn deal gaat krijgen.