Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 23-01-2017 16:23:48
Computers & Telefonie

Niet afgesproken kosten betalen??

Wat was de reden om een betaand abonnement te annuleren en een nieuw af te sluiten? u was klant en kennelijk heeft men u afgesloten en toen weer opniew aangesloten met daarbij zo als ik het begrijp ook een nieuwe iphone7.
hoewel men hiermee bij tele2 in de fout lijkt te gaan heeft u m.i. ook iets gedaan wat eigenlijk nooit voorkomt. dat zal onder meer ook de reden zijn dat u uw 'oude'nummer niet kon houden. op zich is dat al zeer merkwaardig.

dit komt op mij over als een probleem dat een helpdeskmedewerker niet goed kan aanpakken al zou een helpdeskmedwerker wel goed moeten informeren. u had uw eerdere abonnement namelijk helemaal niet behoeven af te kopen, sterker nog, u had het niet moeten afkopen maar i.v.m. nieuwe wensen laten overzetten'. maak dat in de winkel duidelijk!

(tenormin@ : er zijn ook tevreden klanten bij tele2!)