Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Rechten na toch ontvangen geannuleerde bestelling
Ook al begrijp ik de verontwaardiging, toch zit er inderdaad een juridische angel aan deze vraag. er is nl een wet die iemand het recht geeft een product gratis (om niet) te houden als de verkoper deze heeft toegezonden met de bedoeling iemand over te halen tot koop.
echter, is deze laptop, neem ik aan, u per ongeluk opgestuurd en probeert de verkoper niet alsnog u over te halen tot koop.
een plicht tot terugsturen heeft u niet. wel mag de verkoper de laptop van u terug vragen. u hoeft daar zelf geen moeite voor te doen. de pakketdienst kan gewoon weer langskomen op een voor u wenselijke tijd.
zo heel gek is deze vraag dus niet.