Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 29-01-2017 10:05:49
Computers & Telefonie

Rechten na toch ontvangen geannuleerde bestelling

Tjonge jonge wat blazen we weer hoog van de toren! ts drukt zich misschien niet zo gelukkig uit, maar daar zijn er hier wel meer van. om iemand zelfs van diefstal te beschuldigen gaat mij dan ook veel te ver. oh oh wat zijn we allemaal geweldig, maar volgens mij ging het daar helemaal niet om. ts is volgens mij helemaal niet van plan om een laptop achterover te drukken. maar als je door een bedrijf zo in de maling wordt genomen, door alsmaar uitgestelde leveringen, dan zou ik er sowieso ook helemaal klaar mee zijn. ze handelt het verder correct af en krijgt daarom ook haar geld terug. je denkt er dan van af te zijn en dan komen die sukkels van dat zelfde bedrijf, die z'n administratie toch al niet op orde heeft, als klap op de vuurpijl, de laptop alsnog brengen. in principe dus niet meer het probleem van de ts... het ware beter geweest, als hij/zij 'm niet had aangenomen, maar dat wil nog niet zeggen, dat er kwade opzet in het spel is.

daarom: ts doet er nu goed aan het bedrijf te bellen en hen te laten weten, dat ze de laptop op een voor haar gunstig uitkomende tijd op kunnen halen. zou er niet over peinzen om te veel tijd te besteden aan een bedrijf, dat mij ellenlang heeft laten wachten en fout op fout maakt.