Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 01-02-2017 03:32:51
Computers & Telefonie

Opeens een hoge rekening mobiel ziggo

Nee, geen ervaring mee want ik zet altijd wifi aan en internet uit en zet pas internet aan als het absoluut niet anders kan en "nodig" is.
verder heb ik een app op de gsm waarop ik een plafond/limiet kan instellen. het is ook de eigen verantwoordelijkheid hoe de telefoon wordt ingesteld.
geen enkele provider garandeert een goede wifiverbinding.
doe zoals @carola.3 doet, dan zult u ook niet een dergelijk probleem krijgen.
lees anders ook nog hier: https://www.consumentenbond.nl/smartphone/mobiel-internet-dataverbruik" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/smartphone/mobiel-internet-dataverbruik