Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dokun
dokun - 01-02-2017 15:00:58
Computers & Telefonie

Opeens een hoge rekening mobiel ziggo

Er is iets vreemds met uw verhaal. 

wij hebben ook hetzelfde €15 mobiele abonnement (2x). je zult nooit een rekening krijgen als je meer data gebruikt dan de data die in de bundel zit (1.5gb). als je boven de 1.5gb komt wordt je snelheid verlaagt (naar zeer traag). maar daar hoef je verder niet voor te betalen. je kunt dan wel zelf via een smsje de snelheid verhogen, pas dan moet je buiten de bundel data kosten gaan betalen. dat kan dus nooit zonder dat u een smsje heeft gezonden.


teks op de ziggo site:  "zodra je door je databundel heen bent, verlagen we de maximale internetsnelheid. je kunt dan bijvoorbeeld geen youtube-filmpjes meer kijken, maar nog wel berichten versturen en ontvangen. toch weer snel internet? dan verhoog je de snelheid door een https://www.ziggo.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/verbruik-en-limieten/" target="_blank" data-action="hyperlink" data-upc-tooltip-type="none">sms’je te sturen. het datagebruik buiten je bundel kost dan € 0,025 per mb."

hier te vinden:  https://www.ziggo.nl/mobiel/ruim/