Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

erto171
erto171 - 01-02-2017 18:33:09
Computers & Telefonie

Opeens een hoge rekening mobiel ziggo

Vandaag 1 februari  updates  ontvangen van googleplay,  ziggo  wifi stond aan , 10 minuten  later melding van ziggo , internet bundel op.
oorzaak  wifi en telefoon  storing  bij ziggo,  telefoon schakelt dan  over naar 4g internet. nieuwe maandbundel op de eerste dag op.
na 25 minuten wachten contact met ziggo  helpdesk, verhaal verteld, advies gekregen instellen  alleen met wifi updaten op googleplay,  en tegoed  is weer gratis aangevuld door ziggo.tip zet je g3/4 alleen aan als je het gaat gebruiken voor bv  het verzenden van een mail als er geen wifi is.