Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Opeens een hoge rekening mobiel ziggo
Vandaag 1 februari updates ontvangen van googleplay, ziggo wifi stond aan , 10 minuten later melding van ziggo , internet bundel op.
oorzaak wifi en telefoon storing bij ziggo, telefoon schakelt dan over naar 4g internet. nieuwe maandbundel op de eerste dag op.
na 25 minuten wachten contact met ziggo helpdesk, verhaal verteld, advies gekregen instellen alleen met wifi updaten op googleplay, en tegoed is weer gratis aangevuld door ziggo.tip zet je g3/4 alleen aan als je het gaat gebruiken voor bv het verzenden van een mail als er geen wifi is.