Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MD
MDeHeer - 02-02-2017 21:06:04
Garantie & Verzekeringen

Geen digid geen polis

Als een digid vereist was, waarom kon de polis dan zonder digid afgesloten worden? dus daar was geen digid voor nodig. werd ook niet vermeld bij de aanmelding of iets dergelijks. hoe moeilijk is het om dit bij het aanmelden te vermelden.
ik ben groot voorstander van vrije keuze en hierin is geen keuze voor de klant. en als de klant geen digid wenst, en gewoon de polis per email wil ontvangen, zoals zilveren kruis in 2015 nog deed!, dan moet dit gewoon geen probleem zijn. kreten als "had niet alleen naar de prijs gekeken" zijn niet van toepassing. dat bepaal ik zelf en deze verzekering is identiek aan de gewone basisverzekering, alleen alles gaat digitaal.  dat doe ik al jaren en al jaren ontvang ik de polis in mijn email. het is gewoon klantonvriendelijkheid van zilveren kruis.  eind dit jaar snel opzeggen en voor een klantvriendelijker verzekeraar kiezen, zonder digid. gelukkig bestaan die nog. dank voor jullie reacties.