Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
SimonJanssen - 04-02-2017 08:58:58
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

Hallo jaapenkhuizen,
 
iets soortgelijks is mij dus ook gebeurd. ik heb toen meteen het contact formulier ingevuld en het probleem op het ziggo forum gepost, maar het duurde me veel te lang voordat er resultaat geboekt werd. ik ben onlangs overgestapt naar kpn omdat ik de communicatie met ziggo vreselijk vond. ik heb een website gevonden die de verschillende diensten uitleggen ao aan buitenlanders en nieuwkomers. http://moving-to-amsterdam.nl/internet-providers-netherlands/" target="_blank">internet providers in the netherlands, zij leggen de verschillende diensten eenvoudig uit, mocht je nog willen overstappen. succes ermee! 
gr simon