Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 05-02-2017 12:59:06
Garantie & Verzekeringen

Eye wish - ditzo brilvergoeding

op de site van eye wish blijkt nu toch duidelijk vermeld dat het prijsverschil wordt terugbetaald.

er staat inderdaad: na aankoop van een complete bril mag er één keer gebruik gemaakt worden van de staat-u-goed garantie. eenmalig mag er gratis een nieuw montuur uitgekozen worden. wanneer het nieuwe montuur duurder is, dan moet het verschil bijbetaald worden. wanneer u een goedkoper montuur kiest, dan krijgt u van ons het verschil terug.

en wat gaven ze als reden op dat het verschil niet terugbetaald werd?
zou zeker verhaal gaan halen.

bent u niet helemaal of juist wel heel tevreden over onze dienstverlening, in de winkel of online? dan kunt u ons dat op de volgende manieren laten weten:

vul ons https://www.eyewish.nl//is-bin/intershop.enfinity/wfs/org-nl_eyewish-site/nl_nl/-/eur/viewcontactform-newcontactform" target="_blank">contactformulier in;
bel met onze klantenservice: 0800 – 02 02 745 (optie 2) (gratis);
op werkdagen bereikbaar van 9.00u – 18.00u
of stuur een brief naar:
eye wish opticiens klantenservice
antwoordnummer 5008
3769 zv soesterberg