Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tolsma1945
tolsma1945 - 05-02-2017 23:07:18
Computers & Telefonie

Opeens een hoge rekening mobiel ziggo

Ik heb alle antwoorden eens even gelezen,helaas kan ik  geen zinnig antwoord  vinden,verder met alle respect voor de moeite ,er worden alleen atwoorden gegeven zoals data uitzetten etc.
dat wist u dus al,en dan dat wifi niet goed zou werken,waarom niet????als het signaal er is,is er ook wifi,duidelijk toch?of het modem is stuk.
het probleem zit  bij ziggo,en/of uw mobile telefoon,die data vreet.daarmee zult u aan de slag moeten,of iemand maakt gebruik, op een of andere manier van uw data.