Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 05-02-2017 23:28:51
Computers & Telefonie

Hp jaagt me op kosten

Het is een en hetzelfde probleem. zie ook het complete verhaal via de link die zoekster1 gegeven heeft.
zet de printer uit en daarna weer aan, terwijl er geen verbinding met de computer mogelijk is (usb kabel losnemen of computer uitzetten).
de printer zal een testpagina printen.
leg de testpagina op de juiste manier op de glasplaat en scan deze pagina door even op de scan knop te drukken.
printer weer uit en aan zetten.
hierna zou het probleem verholpen moeten zijn en kan de printer weer op de computer worden aangesloten.