Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ti
Timba - 13-02-2017 14:49:00
Winkels & Webshops

Kapot horloge teruggestuurd wegens geheime richtlijnen

ik heb het horloge gekocht in de seiko-boutique in amsterdam, dat is dus een officiele winkel van seiko die vol staat met seiko-specialisten. omdat zij mij alleen konden vertellen dat ze het horloge na de 2e keer weer van de fabriek hadden teruggekregen met de afwijking er nog in, maar niet hoeveel die afwijking precies mocht wezen, heb ik wat mailtjes naar seiko verstuurd waar ik te woord werd gestaan door iemand van de customer service. zij vertelde mij dat het horloge voldoet aan de richtlijnen van seiko japan, en dat ze me niet kon vertellen wat die richtlijnen precies inhouden want dat is geheime informatie die seiko niet verspreid. en dat was dan het antwoord waar ik het verder mee moest doen.

oftewel dit is iets waar seiko 100% achter staat, en ook niet gaat veranderen. aangezien seiko nergens iets over deze richtlijnen publiceerd en zelfs in een winkel vol seiko-specialisten men hier geen woord over rept, kunnen verder ook alleen "gedupeerde" mensen zoals ik hier iets van weten.