Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerardjor - 15-02-2017 18:44:21
Garantie & Verzekeringen

Garantie bankstel outlet

heb begin januari de geschillencommissie ingeschakeld
omdat we van goossens geen reactie kregen.
die hebben alle stukken bekeken en goossens om een reactie gevraagd.
goossens berichte hen dat het artikel gekocht was in de outlet verkoop en dat er bij vermeld was dat er geen garantie op zat.
de geschillencommissie maakte daarop een afspraak om de bank op 9 februari door een expert te laten bekijken,
goossens werd daar ook bij uitgenodigd.
op 7 februari kregen we bericht dat goossens wilde schikken nl,
de bank behouden,het aankoopbedrag vergoed in de vorm van een tegoedbon en als extra ook een tegoedbon
voor het die dag gekochte vloerkleed van €200,00 die ook op dezelfde aankoopnota stond.
hiermee zijn we mee akkoord gegaan.
blij dat we de geschillencommissie hebben ingeschakeld anders hadden we met lege handen en een kapot bankstel gestaan.
wel een beetje vreemd dat ze in het begin helemaal niets wilden en dat ze nu ineens over de brug komen.