Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dickster - 21-02-2017 22:07:48
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Ik vind sowieso dat de service tegenwoordig schandelijk is. bezorgers zouden de volledige omwisseling voor hun rekening moeen nemen, dus afkoppelen van de oude en aansluien van de nieuwe wasmachine. er zijn geneog mensen die helemaal niet weten heo je en wasmachine goed ontkoppeld, of dat je het lekwater uit de pomp moet laten lopen. tegenworodig willen ze tegen betaling zo weining mogelijk doen, er worden er voorwaarden opgesteld waardoor ze dat ook niet heoven als je niet precies hebt gedan/hebt kunnen doen wat werd gevraagd. klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid is er niet meer bij.
volgens de letter hoeft de mediamarkt-bezorger inderdaad niets te doen:
- de nieuwe machine kan nameljik niet o de juiste plek worden gezet omdat de oude dar nog aangesloten staat
- de bezorger koppelt de oude niet af, dus kan hij deze ook niet verplatsen
waarmee inderdaad al zijn handelingen vervallen voglens de voorwaarden van mediamarkt. u staat dus helaas niet in uw recht, maar ik vind het wel bijzonder kinderachtig en klantonvreindelijk dat de bezorgers zich zo aan de letter houden. dei waterschade is namelijk onzin ze kunnen ter plekke het pompwater nog afvoeren zodat het niet in de vrachtwagen komt.