Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dickster - 22-02-2017 09:51:11
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Je betaald voor de extra bezorgservice 15 euro. als je het vaak gedaan hebt is het afkoppelen an een oude wasmachine hooguit 2 minuen werk, inclusief het verwijderen van het restwater(je maakt mij niet wijs dat het niet mogelijk zou zijn een tool te maken waarmee het restwater makkelijk op te vangen is zodra je de pompfilter losdraait). dus 2 minuten extra werk en de bezorger kan de oude machine meenemen en de nieuwe aanslutien. het is puur dat postnl geen hoge service voor een lage prijs wil geven, als zij dit in de contracen met hun medewerkers veranderen gaan ze echt niet weg, of anders komen er vst wel nieuwe die wel tegen de nieuwe voorwaarden willen werken. de slogan: de klant is koning, is veel te ver afgebrokkeld.