Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erky - 22-02-2017 14:01:19
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Beste maartjek,
er zijn een heleboel mensen die zo graag bij de mediamarkt kopen. maar hun 'service' staat bekend als slecht. jammer dat u daar niet over geïnformeerd was. dan staat er 'ergens' op de website van mediamarkt dat er bezorgkosten gerekend worden. het is dus even de vraag of u besteld heeft in de winkel of de online shop. ze lijken dus goedkoop, maar u zit met de gevolgen. als u een verwijderingsbijdrage heeft betaald (iets wat verplicht is meen ik) dan is de vervoerder verplicht om de oude mee te nemen. ook hier kan de vervoerder aanvullende voorwaarden hebben en een consument moet zich tegenwoordig zelf goed informeren. het lijkt gewoon te zijn voor leveranciers om alles zo goedkoop mogelijk aan te bieden, maar dan krijg je wel een volledig uitgeklede service, dus dit.

uw sterkse punt is dat u deels niet hebt voldaan aan hun voorwaarden, maar zij hebben ook deels niet voldaan aan hun serviceaanbod.
verpakking van een nieuwe levering mee terug nemen is bij diverse andere witgoedleveranciers nu nog wel normaal. vooraf aangeven is wel zinvol, ook daar moet je wel zelf over beginnen voor de koop. dan kan je nog de winkel uitlopen of bij de website niet verder doorgaan.
groet!
erky