Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pk49
pk49 - 22-02-2017 14:24:11
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Misschien de volgende keer bij een andere winkel bestellen. mijn ervaring : mijn wasmachine stopte tijdens een wasbeurtje en de conclusie was na een kleine diagnose stelling: kapot. vervolgens bij de wehkamp onine een nieuwe besteld. de volgende middag kwamen ze de nieuwe wasmachine brengen, koppelde de oude af, water eruit gegoten en brachten het apparaat naar hun busje, sleepte de nieuwe naar boven en sloten het aan. vervolgens heb ik de halfgewassen wasgoed erin gezet en de wasprogramma vervolgd. met een vertraging van 24 uur had ik weer een schone was. zó hoort het te gaan is mijn overtuiging.