Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjaantje109 - 22-02-2017 15:26:00
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Wij hebben dit bij coolblue ook twee keer meegemaakt; 1x met een vaatwasser die ze niet wilden aansluiten terwijl dit wel afgesproken was. ik heb toen met coolblue contact gehad en de vaatwasser weer op laten halen en ergens anders een vaatwasser gekocht. en 1x met een droger, toen wilden ze de oude ook niet meenemen (de vrachtwagen zat zogenaamd vol, maar ja er was wel een droger minder!) toen bleek na contact met coolblue dat ze de verkeerde bezorger hadden ingehuurd, en kreeg ik een tegoedbon. je moet wel alles echt heel goed afspreken is mijn ervaring, levering en aansluiting van een wasmachine door coolblue ging weer foutloos en was perfecte service. alhoewel het bij ons  een makkie is, geen drempels en geen trappen.