Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
familyman - 22-02-2017 15:32:33
Elektronica & TV

Witgoedtopper slechte service

Op de home page zie je of b keus of tweedehands als aandachtrekker.
en als de garantie op de tweede keuze twee maanden is, is de koek op.
om uw vraag te beantwoorden "wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen", dit gaat niet.
als u een 100% nagelnieuwe koopt bij een ander soort winkel heeft u garantie, maar betaalt u een ander soort (lees hogere) prijs met gekoppeld meer service. misschien heeft u een lokale witgoed monteur of een handige harrie in de buurt?

(overigens klopt uw topic titel niet, ze hebben u in eerste instantie direct een andere machine bezorgd, zo slecht is dat niet)