Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 22-02-2017 18:27:40
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Post.nl heeft voor groot witgoed een contract met phiege afgesloten en die bezorgers deinzen nergens voor terug.

"de bezorger wilde de oude machine niet meenemen, omdat hij bang was voor restwater in de wasmachine, die nieuwe apparatuur die in zijn vrachtwagen zou kunnen beschadigen"

die zin is ook voor mij herkenbaar want ookal heb je zoals in mijn geval een vaatwasser transport klaar staan, ze speuren de hele machine na op een druppel water en dan begint de ellende. ze gaan je een schuldgevoel aan praten en als je toegeeft hoeven ze niet te sjouwen. ik ben er ook ingestonken maar toen ik de bezorgers na keek toen ze de galerij afliepen en elkaar een high five gaven werd ik echt boos en heb de webshop (niet de mediamarkt) een mail gestuurd en uitgebreid verteld hoe de bezorging was verlopen. de webshop heeft de klacht opgepakt en de oude vaatwasser werd een paar dagen later alsnog opgehaald maar door een naar mijn mening ander bedrijf. dat de mediamarkt deze klacht over de bezorging niet oppakt is beneden alle peil want de bezorgers verzinnen uitwegen en zijn daarbij nog intimiderend ook, u blijft met de oude machine zitten en vooral met een rotgevoel waardoor u niet kan genieten van uw nieuwe aanschaf. u zou uw klachten uitgebeid op papier kunnen zetten en deze aangetekent naar de klantenservice kunnen zenden want de mediamarkt moet hier iets mee doen.