Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

latevogel
latevogel - 23-02-2017 13:48:59
Winkels & Webshops

Postnl extra@home: witgoed bezorgservice

Ik weet niet wat uw rechten precies in deze zijn maar een ding weet ik wel, na het antwoord van mediamarkt op uw vraag zou ik niet weer in zee gaan met dit bedrijf!
men is liever "lui dan moe" en hier hebben wij het over service. service is iets waar ikzelf erg op let, hoe reageert een bedrijf op een geval waarbij service in het onderwerp zit.
mijn ervaring de laatste jaren is bedroevend, men rommelt maar wat aan en vaak moet jezelf het bedrijf achter de vodden zitten.
gelukkig kan ik goed voor mijzelf opkomen en laat mij de kaas niet van het brood eten. uiteindelijk lukt het meestal wel maar hoe gaat het met ouderen en mensen die niet mondig zijn?
slechte ervaringen met een bedrijf vergeet ik nooit weer en mogelijke toekomstige aankopen kunnen ze vergeten!