Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 27-02-2017 13:47:46
Elektronica & TV

Garantie op tv en winkel nu failliet

Hallo claudia slootweg , 

mijn televisie heeft het begeven , de winkel wil mij niet helpen omdat ik geen aankoopbon heb . ik heb gepind en een bankafschrift , is dit voldoende ?

dit hangt af van wat er uit zo'n bankafschrift naar voren komt. een bankafschrift van een pinbetaling geeft vaak aan dat er een bedrag is betaald op een bepaalde datum. maar er staat niet altijd bij welk product er precies is gekocht. u zult in ieder geval aannemelijk moeten maken dat u de aankoop op een bepaalde datum in die winkel hebt gedaan. en om welk product het gaat..

bron : consuwijzer.nl