Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 28-02-2017 23:08:34
Geldzaken & Recht

Misleidende foutmelding in abnamro app

Beste gjv,

een storing is per definitie overmacht. met het opnieuw proberen kan ook verwezen worden naar het laden van het huidige scherm, niet naar de betaling. het is natuurlijk geen handige melding in deze context, maar zoals tijger1 al aangaf: na een betaling, en vooral na een foutmelding, is het altijd raadzaam direct uw rekening te controleren om te zien of het bedrag (correct) is afgeschreven. abn amro heeft er geen invloed op dat u meermaals dezelfde betaling uit blijft voeren en kan derhalve ook niet aansprakelijk worden gesteld.