Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jannyjoop - 01-03-2017 13:43:10
Geldzaken & Recht

Is er een register van verzekeringen dat door nabestaanden kan worden geraadpleegd

Ik heb een lijst gemaakt in excel met alle verzekeringen, uitkeringen (pensioen/aow), abonnementen en lidmaatschappen - met daarbij het abonneenummer, emailadres van de betreffende maatschappij, telefoonnummer enz. enz. zodat nabestaanden alleen met deze lijst alles kunnen verwerken. deze lijst ligt bij mijn zus en mijn vriendin. elke keer als er iets verandert, een ander abonnement of adreswijziging van een verzekeringsmij, verwerk ik dat direct en stuur ze beiden een nieuwe lijst. ik ben hiermee begonnen toen we een lange vakantietrip gingen maken in usa, want je weet nooit wat en wanneer je iets overkomt en je wilt niet dat het uitzoeken van alles een soort puzzelrit wordt. ook alle belangrijke papier zoals hypotheek, eigendomsbewijs huis, afgelopen begrafenispolissen zitten in een map en dat is bij hen bekend.
misschien een idee voor anderen.