Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerard teeuwen - 03-03-2017 13:32:38
Computers & Telefonie

Ziggo

De ellende is eigenlijk al bij de introductie van de horizon begonnen. wij hebben inmiddels de 3e box en nog zijn er problemen. lang niet alle zenders zijn storingsvrij maar het grootste probleem bij ons is dat de box zeker 3 a 4 keer per week gewoonweg dienst weigert. met andere woorden hij reageert niet met aan gaan. dit kan dan alleen opgelost worden met de stekker er uithalen, 30 seconden wachten en dan weer opstarten. aan de bekabeling ligt het niet er zijn al 2 monteurs langs geweest. internet,telefoon en wifi werken goed hebben we ook nooit problemen mee gehad.