Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
familyman - 04-03-2017 11:56:16
Huishouden & Energie

Traplift otolift. geen reactie op vragen/klachten

Vraagsteller: wat wel kwam was een aanmaning inclusief incassokosten!
verkoper: dit ben ik voor u nagegaan bij onze afdeling financiën, en hier blijkt dat de factuur voor het annuleren van de lift bij ons verzonden is op 31 januari.
de factuur is voldaan op 22 februari, dit is ruim voor onze betalingstermijn van 30 dagen. 
dit betekent dat er vanuit ons bedrijf geen mogelijkheid is geweest om een aanmaning te sturen. een aanmaning kan door ons systeem namelijk pas 30 dagen na factuurdatum worden verzonden.tevens is het zo dat er in onze aanmaningen geen incassokosten berekend worden.