Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 04-03-2017 14:28:29
Huishouden & Energie

Traplift otolift. geen reactie op vragen/klachten

U hebt helemaal niet aangegeven al te hebben betaald. ik heb daar nog een vraag over gesteld, waar u niet op hebt gereageerd.
maar gaat u nog wel even in op de aanmaning met incassokosten. hebt u die toch niet gekregen, of liegt otolift?
en misschien ook wel interessant het stukje over de gebrekkige communicatie. otolift geeft aan dat niet u, maar uw broer contactpersoon is. deelt uw broer uw mening hierover?
dat u berichten met de strekking dat u dit alleen plaatst om te klagen terzijde legt, snap ik niet. waarom plaatst u dit dan op deze manier? toch niet om een pluim aan otolift te geven, of begrijp ik het niet? u maakt een bedrijf zwart op dit forum, terwijl het er alle schijn van heeft dat ze het helemaal niet zo slecht opgepakt hebben. dan moet u ook een kerel zijn en uitleggen waarom otolift liegt, of hier door het stof gaan en uw nederige excuses aan otolift aanbieden.




ma

door makkertje - 4 mrt. 2017 om 10:16

uiteindelijk inderdaad reactie ontvangen van otolift. ze hebben gisteren direct contact opgenomen met mijn broer en aangegeven er komende week op terug te komen. we wachten hun reactie af. overigens is, zoals ik al aangaf, de rekening al door ons betaald. het gaat om (gebrek aan) de communicatie.