Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
bloemenwals - 04-03-2017 15:22:49
Geldzaken & Recht

Misleidende foutmelding in abnamro app

Ook mij is dit vorige week overkomen. mededeling. ik was niet ingelogd en moest het opnieuw proberen.
dit gedaan en toen lukte het betalen wel. direct op mijn rekening gekeken en jawel 2x afgeschreven.
juffrouw van de abn was nogal lakoniek "we moesten wat meer geduld hebben" !!!!!
gelukkig heb ik binnen een week het geld van de vliegmaatschappijĀ  terug gekregen.