Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
makkertje - 16-03-2017 20:06:41
Huishouden & Energie

Traplift otolift. geen reactie op vragen/klachten

Hierbij nog een reactie van onze kant. allereerst de vraag over de hoogte van de rekening waar wij vraagtekens bij hadden; die was ca 1881,55 euro. wat wij niet netjes vonden, was dat we een aantal mailtjes en telefoontjes hebben gestuurd naar otolift en echt 0 reactie kregen. mijn moeder zegt zeker te weten wel een aanmaning te hebben ontvangen, zij zeggen deze niet te hebben gestuurd. als mijn moeder het niet juist heeft, dan ik ook niet. mijn welgemeende excuses dat ik dat niet 100% zeker weet. ik blijf er echter bij dat ik het verre van netjes vind dat een bedrijf gewoon niet reageert op een gewone keurige vraag en niks van zich laat horen. daarnaast ben ik niet heel handig op dit forum maar volgens mij heb ik de persoon die alles hier op gang heeft gebracht bedankt. tenslotte; we wisten niet meer wat we moesten doen om een reactie te krijgen, een moeder met slapeloze nachten na het verlies van mijn vader. otolift heeft nav dit forum gereageerd en mijn moeder een dinerbon gestuurd. ik blijf t lastig vinden om hier over bedragen te praten. vind u dat nog belangrijk? ik ga er vanuit hiermee op al uw vragen antwoord te hebben gegeven.