Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 28-03-2017 11:33:49
Geldzaken & Recht

Wat te doen met online.nl

Hallo nwk den boer , 

wij hebben herhaaldelijk aangegevn dat wij betalen tot en met de opzegging (22-3-2017).

als uw contract loopt t/m eind 2017 kunt u niet zomaar opzeggen : 


de opzegtermijn voor een abonnement voor telefonie, internet of televisie is één maand.


kan ik altijd van mijn abonnement af?


de meeste abonnementen duren één of twee jaar. in die tijd kunt u niet zomaar van het abonnement af. vaak kost dit geld. pas na de vaste periode kunt u opzeggen wanneer u wilt. zonder kosten.


sommige abonnementen zijn per maand opzegbaar. dit betekent dat u niet één of twee jaar hoeft te wachten voordat u kosteloos kunt opzeggen.


hebt u een abonnement voor één of twee jaar? en wilt u tussentijds uw abonnement opzeggen? bespreek dit dan met uw aanbieder. de aanbieder rekende erop dat u één of twee jaar klant zou blijven. meestal moet u dan nog een deel van het abonnement betalen.

bron : consuwijzer.nl 

nadat wij weer geconfronteerd werden met slechte tv en het niet opnemen van ons gekozen progamma

stuur online.nl een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst " klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief ) 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst