Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 02-04-2017 10:28:20
Computers & Telefonie

Geen constante internetverbinding met android mediabox

Ouderen snappen best wel dat de mediabox aan moet staan om te kunnen kijken daar is uw hulp niet voor nodig. mocht er toch iets mis gaan dan is één telefoontje naar u voldoende om de oplossing van het probleem al dan niet door toegang op de pc mogelijk te maken. ik snap niet waarom u een permanente toegang wenst want als die ouderen volgens u al niet met de apparatuur om kunnen gaan zullen ze de privacy wetgeving ook niet begrijpen en dan is toestemming snel gegeven. u kunt wel goede bedoelingen hebben maar als er iets grandioos misgaat bent u verantwoordelijk, en dan nog als u een oplossing vindt en deze deelt met de stichting waar u zich voor inzet dan krijgt die stichting ook toegang tot alle pc's die op het systeem zijn aangesloten. in mijn optiek is een telefonische hulplijn de beste oplossing en niet een permanente toegang tot iemands pc.