Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 08-04-2017 18:01:41
Geldzaken & Recht

Abonnement ontbinden?

@mansterkas,

aangezien u, net als de kapster overigens, met de onstane situatie in uw maag zit, steld u hier uw vraag terwijl uw emoties nog een loopje met u nemen.
u kunt u deze vervelende situatie van twee kanten benaderen, daarbij wel rekeninghoudend met de omstandigheid waarin de kapster verkeerd(e) op het moment dat zij constateerde dat haar mobiel was verdwenen. 

1/ u voelt zich en niet geheel onterecht, tekort gedaan en beledigd vanwege de geheel onterechte aantijging en komt nooit en te nimmer meer in deze zaak.

1/ u voelt zich en niet geheel onterecht, tekort gedaan en beledigd vanwege deze verevelende en onterechte situatie waarin u bent terechtgekomen. u kunt echter, misschien bij nader inzien, toch wel enig begrip opbrengen voor de emotionele omstandigheid waarin de kapster verkeerde toen zij ontdekte dat haar telefoon spoorloos bleek te zijn en u als enige terplaatse bent geweest.
misschien heeft u, zonder dit gemerkt te hebben, de mobiel wel het bewuste zetje gegeven waardoor deze achter de koelkast is verdwenen.
als de emoties tot het standaard niveau zijn gedaald kunt/wilt u misschien wel in overweging nemen de, naar ik aanneem, welgemeende excuses die vergezeld gaan van een 'bloemetje' alsnog te accepteren en de de kapster haar misstap (alsnog) te vergeven.

niemand is foutloos, zelfs u en ik niet en dat zegt toch wel wat lijkt mij zo ;-))
naar er algemeen gedacht wordt heeft iedereen het recht op een tweede kans en zeker als de fout wordt erkend en excuses worden aangeboden.
morgen is het "vergevingsdag", maandag is de kapper gesloten en dinsdag is een simpel telefoontje genoeg om de zaak in het reine te trekken.   

ik wens u vergevingsgezindheid.