Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bitterbleu
Bitterbleu - 08-04-2017 20:29:46
Geldzaken & Recht

Abonnement ontbinden?

Bedankt allemaal voor het meedenken. de verontwaardiging is grotendeels gezakt maar steken doet het nog wel. vooral de zin "dan ga ik de camerabeelden terugkijken" nadat ik had aangegeven dat ik de telefoon niet heb, steekt. want volgens mij hangt er niet eens een camera. ik vind het ook niet niks, een vaste klant direct bellen, indirect beschuldigen zonder dat je ook maar eerst gezocht hebt of (eventuele) camerabeelden heb bekeken.

1 van u schetste een scenario dat ik misschien tegen het aanrechtblad had gestoten of iets dergelijks. ik ben niet eens in de buurt geweest van dat aanrecht, alleen even maar het toilet. een band heb ik verder ook niet met de kapper. het is een prima kapster en een aardig persoon maar zo zijn er wel meer.  en ik kan me niet in de situatie verplaatsen dat je "een kat in het nauw bent" als je je telefoon kwijt bent. ik heb een dergelijke binding met mijn mobiel niet en dan vind ik persoonlijk de relatie met een klant belangrijker dan een mobieltje. maar zoals meerderen van u aangaven, de kans is heel dik aanwezig dat ze in de toekomst er alles aan zal doen om dit vervelende incident weg te poetsen én heeft ze oprechte excuses aangeboden. dat is ook wat waard.  u merkt, ik ben er nog niet helemaal over uit. misschien na een nachtje slapen zoals 1 van u aangaf en de omvang van de bos bloemen (dat laatste is een grapje).