Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Hy
Hyacintha - 15-04-2017 11:51:02
Geldzaken & Recht

Geen aanmaning 14-dagenbrief ontvangen

Klopt. ik had om een paar weken uitstel gevraagd aan de schuldeiser omdat het gaat om een betaling van een factuur voor medicatie. dit was akkoord en een eventuele automatisch gegenereerde aanmaning kon ik negeren. die weken zijn allang om. het uitstel kreeg ik omdat er voor de vergoeding van deze medicatie een machtiging van mijn behandelaar naar mijn zorgverzekeraar gestuurd moest worden. dat zou hij doen.  door de invordering merkte ik dat dat blijkbaar nog niet gebeurd was, nu wel. met zowel de behandelaar alsook met de zorgverzekeraar heb ik hier heel veel contact over gehad, maar het duurt maar en ik sta machteloos. in eerste instantie kreeg mijn behandelaar een negatieve reactie op de machtiging omdat het niet duidelijk was of hij alleen de medicatie voorschreef of dat ik ook een 'bezoekend' client was. dat ben ik en dit is door hem zowel telefonisch als schriftelijk aan de zorgverzekeraar doorgegeven. die "zijn er nog mee bezig". het is om wanhopig van te worden.