Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 16-04-2017 14:33:41
Huishouden & Energie

Keukenconcurrent: problemen tijdens verkoop, plaatsing bestelling, levering en montage

Nou, ik heb de moeite genomen het door te lezen.

begrijp alleen niet wat u bedoelt met een coulance medewerker. u veronderstelt toch niet werkelijk dat die keukenboer aan u hun coulance regelingen zal gaan uitleggen? 

en dan dat verhaal over die wasmachine. blijkbaar hebt u zelf ook niet gecontroleerd of dat ding er wel opstond. en daar gaan mededelen dat siemens een klant van u is, doet natuurlijk helemaal niet ter zake. 

maar blijkbaar gelooft u dat hele onzinnige systeem van die keukenboeren "hele keuken, half geld plus gratis montage" , u snapt niet dat dat gewoon nep is? en u begrijpt blijkbaar ook niet dat als u een machine elders koopt, niet de prijs van de machine eraf gaat, maar slechts een klein beetje?

dan nog die schade. kan altijd gebeuren met zo'n blad. 

als men een keuken laat installeren, moet men daar als een bok op de haverkist bovenop zitten. en ja, dat kost u vrije dagen, maar dan ziet u meteen wat en fout gaat of niet naar uw zin is. en dan op drie plekken door een hele muur boren? is dat soms een gipswandje of zo?

ik ga er eigenlijk vanuit dat u ook alles al van te voren hebt betaald, dus nu bent u volledig afhankelijk van die club voor herstel en schadevergoeding. zal niet eenvoudig gaan.