Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daehanminguk - 23-04-2017 21:05:52
Computers & Telefonie

Wifi problemen met de ziggo connect box, heeft iemand advies?

Nou het nieuwe modem is binnen. netjes zoals afgesproken met pim. het is ook een compal modem. deze aangesloten en gewacht met het aansluiten en instellen van de apparatuur. eerst getest met mijn galaxy s6. en helaas ook op dit nieuwe modem langzaam internet. duurde het eerst minimaal 20 seconden voordat de pagina's beginnen met laden duurt het nu minimaal 60 seconden. 

weer een bericht geplaatst op de fb pagina van ziggo en een privé bericht gestuurd via fb messenger. want telefonisch wordt telkens de verbinding verbroken. ik krijg ziggo klantenservice dus niet te pakken.

en ja hoor heel het proces / stappenplan begint weer opnieuw. ik krijg weer een standaardantwoord dat ik de wifi netwerknamen moet aanpassen. oftewel, weer een andere medewerker die niet de historie leest (mocht deze worden bijgehouden) waarin als het goed is staat dat dit al tientallen keren gedaan is!

ik word echt knettergek van dit gezeur! al vanaf oktober/november vorig jaar traag internet en niemand die hier iets aan kan doen bij ziggo. als klap op de vuurpijl blijkt het extra movies en series xl zender pakket uit ons abonnement te zijn gehaald. ik kan alleen nog maar de standaard zenders ontvangen.