Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ziggo Webcare
Ziggo Webcare - 24-04-2017 09:42:23
Computers & Telefonie

Wifi problemen met de ziggo connect box, heeft iemand advies?

Jammer om te lezen dat je internet met de nieuwe modem ook niet verbeterd is, en dat je dan weer alles opnieuw moet gaan uitleggen, kan me voorstellen dat je daar van baalt. pim had wel aangegeven dat je naar dit bericht kon verwijzen zodat men weet wat er al gedaan is, heb je dit bij je tweede melding ook gedaan? 

helaas heeft kassa radar geen mogelijkheid om middels privebericht met je in contact te komen en om nu te gaan vragen je postcode+huisnummer hier openbaar te gaan plaatsen lijkt mij ook niet de bedoeling. zou je misschien opnieuw een privébericht willen sturen via http://bit.ly/fbziggo" target="_blank">facebook of http://bit.ly/dmziggo" target="_blank">twitter samen met een verwijzing (url) naar dit topic? geef ook duidelijk aan dat je al een nieuwe modem gekregen hebt en dat je alles al doorlopen hebt, dan ga ik er vanuit dat dit niet opnieuw hoeft te gebeuren. kijken we of er nog een andere mogelijkheid is om je wifi verbinding te verbeteren.

groet,

jelle - ziggo webcare