Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chestor - 13-11-2005 12:55:22
Computers & Telefonie

Omzetten wanadoo abonnement

hallo ruud,

antw 1: op het moment dat een aanbieder zijn abonnement wijziigt dan moet hij dit van te voren aangeven. op dat moment heb je twee keuzes. of je gaat akkoord met de wijziging en gaat een nieuw contract aan of je kunt op dat moment opzeggen. dit soort zaken moeten in de voorwaarden behorend bij het abonnement staan. vervelende tip, lees deze eens door.

antw 2: ik heb zelf sinds 1 maand wanadoo family met telefonie. ik was er ook huiverig voor wegens alle slechte verhalen die ik van anderen hoorde over niet bereikbaar zijn en dergelijke. tot nu toe heb ik geen enkel probleem gehad met mijn adsl of telefoon verbinding. ongeveer 2a3 week geleden is er een update voor de livebox geweest waarbij onderandere een aantal telefoonzaken zijn verbeterd.

groet,
bj