Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 01-05-2017 15:21:50
Winkels & Webshops

Geld terug

Hallo ania , 

wanneer mag ik wél een tegoedbon krijgen?

wilt u een product ruilen omdat u spijt hebt van de aankoop? bijvoorbeeld omdat u de kleur toch niet mooi vindt? of omdat u achteraf liever iets anders had willen kopen? dan kunt u alleen ruilen als de verkoper dat goed vindt. als u een product wilt ruilen  bent  u dus afhankelijk van de voorwaarden van de verkoper. dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als u het toch niet wilt hebben. de verkoper mag u in zulke gevallen een tegoedbon geven. koopt u een product via internet, telefoon, op straat, via een verkoopdemonstratie of aan de deur? dan gelden er andere regels. u hebt dan meestal wel bedenktijd. 

voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/moet-ik-een-tegoedbon-accepteren" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/moet-ik-een-tegoedbon-accepteren