Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 01-05-2017 22:32:26
Computers & Telefonie

Waarom kan ik niet antwoorden op een bestaande vraag?

Ik zie:




we

door wesley11 1 mei 2017 om 22:07
auto & vervoer

verborgen gebrek renault

eind december 2016 kocht ik een renault grand senic bouwjaar 2010 met een kilometerstand van 122000 km, zonder garantie bij abd sneek. de dealer gaf aan dat de auto keurig dealer onderhouden was. het bedrijf mag zich de beste renault dealer van nederland noemen. echter heb ik maar 3 maanden plezier van deze auto gehad en maar 2000 km gereden in deze auto. half maart heb ik contact met de dealer opgenomen ivm een lekke koppaking, met als antwoord: geen garantie is geen garantie. ik heb de auto laten maken bij een autobedrijf in de buurt en de kosten hiervan betaald. een week later sta ik wederom aan de kant van de weg met deze 'goed dealer onderhouden auto'. diagnose gesteld: een scheurtje in het moter blok, om dit te maken, moet er een nieuwe motor in. als ik internet moet geloven 5500,- aan kosten. ook nu weer dealer abd sneek gebeld met de vraag hoe kunnen wij dit samen oplossen, krijg ik weer het antwoord geen garantie is geen garantie.
na wat onderzoek ben ik aan de onderhouds gegevens van de auto gekomen en blijkt dat de moter is afgeperst, de reden hiervan is dat er al een probleem was. en dus de auto bewust van de hand is gedaan. mij vraag is dus hoe kan ik dit aanpakken? ivm een dus niet goed onderhouden auto, een niet eerlijke verkoop.