Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agapon - 04-05-2017 16:08:03
Winkels & Webshops

Geld terug

Koop = koop en moet tevreden zijn met evengoed een tegoed bon.
kleding kan alleen dan geretourneert worden als er gebreken aan zijn ontstaan of zijn b.v. kapotte ritssluiting dat niet direct te constateren is, een gaatje wat niet direct opgevallen is of kan zijn enz, opdat moment wordt er een wanprestatie geleverd en kan je desgewenst je geld terug vragen.
dit is ook het geval als er sprake is van een verborgen gebrek. dit geld in zijn algemeenheid voor alle producten die geleverd worden.
indien u bij een winkelier koopt op voorwaarde dat hij artikelen kan terugnemen als ze niet passen, heeft hi/zij zich daar aan te houden. 
voorbeeld: moeder/vader die inmobiel is en kleding nodig heeft kun je dergelijk afspraak maken, laat voor de zekerheid wel even een notitie op de aankoopbon zetten.