Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 07-05-2017 17:34:29
Computers & Telefonie

Klacht over online.nl

Nog even overnieuw. met mopperen en schelden kom je niet verder.
je was klant bij online.nl en op enig moment heb je een nieuw contract gekregen. misschien omdat je vorig jaar al op wilde zeggen?
hoe het ook zij, je hebt een nieuw abonnement gekregen voor 1 of 2 jaar.
de eerste 6 maanden €10 korting. en je betaalde €19,95 per maand.
na die 6 maanden zou het €29,95 per maand worden,
maar nu komt de prijswijziging van 1 juni er aan. op een of andere manier heb je bericht over die prijswijziging niet ontvangen.
het abonnementsgeld wordt nu geen €29,95 per maand per 1 juni maar €36,95 per maand.
dan heb je het goedkoopste alles-in-een pakket.
dat bedrag wil je niet per maand betalen. dan heb je maar 1 keus, het abonnement opzeggen als dat mogelijk is.
consuwijzer legt het uit:
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden