Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Vergoeding/tegemoetkoming kapot laminaatvloer door filiaalmedewerker kwantum
Kijk in artikel 17 van de algemene voorwaarden. kwantum is aangesloten bij de geschillencommissie thuiswinkel en je kunt een procedure starten.
https://www.kwantum.nl/klantenservice/garantie-en-voorwaarden/algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.kwantum.nl/klantenservice/garantie-en-voorwaarden/algemene-voorwaarden
er zit 15 jaar garantie op het laminaat
https://www.kwantum.nl/laminaat-folcroft-wit-0122028" target="_blank">https://www.kwantum.nl/laminaat-folcroft-wit-0122028
het valt mij ook op dat de laminaatvloer gedweild wordt. elke week? een paar keer per jaar met een dampe doek is voldoende.
ik heb zelf ook een laminaatvloer, maar de naden ziten zodanig aan elkaar geplakt dat de vloer glad is. daar kunnen geen hoekjes af gereden worden,
wat zegt de kennis die de vloer gelegd heeft van deze schade.