Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 09-05-2017 15:44:43
Winkels & Webshops

Vergoeding/tegemoetkoming kapot laminaatvloer door filiaalmedewerker kwantum

Als ik de foto bekijk moet ook ik constateren dat er iets mis is gegaan met, of tijdens, het leggen. hoekjes die afspringen wordt veroorzaakt door ongelijke legging waarvan de oorzaak vaak een beschadiging van de klikgroef is. als het vervolgens onvoldoende is aangeklopt ontstaat er een naad welke met dweilen vocht op neemt. dat verklaart het, plaatselijk, opbollen van het laminaat. het op maat zagen stelt niets voor, het is een deel afzagen en het restant in de volgende rij plaatsen. of je dat nu met een zaagtafel, decoupeerzaag of handzaag doet maakt niet uit, de afgezaagde kanten komen onder de plint te zitten dus niet zichtbaar. volgens u is er geen hamer aan te pas gekomen, maar als ik een laminaatvloer leg ( en dat zijn er ook al aardig wat) heb ik toch echt wel een hamer nodig. is een baan gelegd dan tik je deze met een slagbeugel even na zodat de kopse naden goed aansluiten. en dat doe je niet met de blote hand maar toch echt met een hamer.  
evenals een boycot van klanten te houden in mijn rolstoel voor het filiaal van kwantum in rotterdam, om toekomstige klanten te weerhouden om enig aankopen bij u te doen. hun laten zien hoe een vloer eruit ziet en hun te behoeden voor de drama die wij hebben.
u zou er beter aan doen de toekomstige klanten te adviseren een andere vloerlegger te nemen en die andere ongein achterwege laten.