Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 10-05-2017 13:19:56
Winkels & Webshops

Vergoeding/tegemoetkoming kapot laminaatvloer door filiaalmedewerker kwantum

Het is voor dit forum onmogelijk te beoordelen of de vloer wel of niet goed gelegd is en of de kwaliteit van het laminaat goed of slecht is. kwantum is echter verplicht om goede kwaliteit te leveren. u heeft aan de verkoper gevraagd of het materiaal dat u wilde kopen sterk was en u heeft hem uitgelegd dat uw vrouw een trippelstoel, een looprek of een rollator gebruikt, waarop de verkoper, die een informatieplicht heeft, zei dat dat geen probleem was. het laminaat moet dus aan het gebruik van deze loophulpen voldoen. u heeft een klacht ingediend, de expert van kwantum zegt (ik had niet anders verwacht!) dat het laminaat verkeerd is ingeslagen en uw klacht wordt afgewezen. u kunt natuurlijk zelf een expert laten komen, maar dan kan het een welles-nietes gedoe worden en een expert komt natuurlijk niet gratis uw vloer beoordelen. u zou een 2e expert moeten laten komen om de mening van de eerste te onderschrijven en als beiden vaststellen dat het laminaat op de juiste wijze is gelegd en dat de kwaliteit onvoldoende is voor het gebruik van loophulpen kunt u naar de rechter. maar als u een rechtsbijstandverzekering heeft, schakel die dan in als eerste in of neem anders kontakt op met de geschillencommissie wonen, postbus 90600, 2509 lp den haag. u kunt zich ook laten adviseren door het juridisch loket.