Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 10-05-2017 13:29:53
Computers & Telefonie

Pc geblokkeerd

Verkeerd afgesloten, dus hoogstwaarschijnlijk een corrupt profiel in het register.
als je de waarschuwing krijgt dat je meet een tijdelijk profiel werkt, maak dan eerste even een nieuwe gebruiker aan en geef deze administrator bevoegdheden.
herstelpunt terugzetten werkt meestal niet.
het gebruikersprofiel kan hersteld worden via het register, maar daarbij zou deskundige hulp aan te raden zijn.
zie https://support.microsoft.com/nl-nl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message" target="_blank">hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message" target="_blank">https://support.microsoft.com/nl-nl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message

alternatief:
alle bestanden zijn dan waarschijnlijk nogwel te vinden in c:gebruikers\gebruikersnaam\
log in met een werkend profiel en kopieer alle documenten en foto's naar dat profiel.
stel de e-mail opnieuw in.
gebruik voortaan het nieuwe profiel en verwijder het oude zodra alles weer goed werkt.