Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943 - 16-05-2017 13:47:21
Winkels & Webshops

Decor wonen

Uit "veelgestelde vragen van decor wonen:


q: wat zijn de levertijden van jullie producten?



a: de levertijden van onze producten zijn over het algemeen 8 tot 12 weken. doorgaans komen de producten eerder binnen dan de aangegeven levertermijn. wij importeren namelijk het overgrote gedeelte van ons assortiment rechtstreeks vanuit onze eigen fabriek waardoor deze levertijden ruimschoots van tevoren behaald worden. op het moment dat uw bestelling binnen is wordt er direct contact met u opgenomen door de afdeling planning om een afspraak met u in te plannen voor de bezorgtijd en leverdatum.




2. klacht over levering

q: wat moet ik doen als geleverd product beschadigd is, of een andere klacht heb?



a: wegens de wet en regelgeving ter bescherming van u en onszelf kunnen klachten alleen schriftelijk ingediend worden. de klachtafhandelingsprocedure werkt als volgt, heeft u een klacht of heeft u een beschadiging na levering van het product geconstateerd, dan dient u dit te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. wij raden u aan om de klacht zo goed mogelijk te omschrijven met zoveel mogelijk informatie erbij en duidelijke foto’s ter ondersteuning van de beeldvorming. binnen 5  werkdagen wordt u klacht beoordeeld en krijgt u via de mail een terugkoppeling hierop.


q: kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?



a: bij annulering van de verplichtingen conform de overeenkomst door koper, is deze terstond een opeisbare schadevergoeding verschuldigd van 30% van het overeengekomen bedrag. het wijzigen van een bestelling is mogelijk zolang dit binnen 24 uur na bestelling gebeurd.