Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marsgoddess - 17-05-2017 15:10:25
Computers & Telefonie

Ziggo afkoop resterende abonnnementstermijnen

Als het contract stilzwijgend verlengd is, heb je bij mijn weten 1 maand opzegtermijn
en niet meer per jaar
ookal zal ziggo beweren dat dit wel zo is. 
kijk even op 
https://www.consuwijzer.nl/thema/abonnement-contract-opzeggen-en-stilzwijgende-verlenging
volgens consuwijzer is deze eindafrekening inderdaad niet terecht. 
nb schrijf dus een brief aan ziggo waarin je aangeeft dat je maar 1 maand opzegtermijn hebt, omdat jouw abonnement al lang over zijn 1e jaar heen is. 
en dat jij dit hebt opgezocht op consuwijzer. schrijf dat je niet betaalt en dat je geld dat automatisch wordt afgeschreven van jouw bankrekening zal storneren. 
dat kan op jouw online bank pagina doorgaans ook online gebeuren, dat storneren (terug laten storten van een automatische incasso). 
veel succes.